سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر تبلیغات اینترنتی بر فروش ملک

تبلیغات آنلاین نقشی کلیدی و مهمی را در عملیات خرید محصولات دارند. تبلیغات آنلاین اطلاعات جزئی بیشتری را نسبت به دیگر رسانه‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهد. تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند بسیار زیاد است. با استفاده از تبلیغات آنلاین با کمترین هزینه می توانید به سرعت به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید و میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از سایر رسانه‌ها بیشتر است با ترکیب تبلیغات آنلاین با سایر رسانه‌ها می توان نرخ بازگشت سرمایه را به کمپین تبلیغاتی افزایش داد. 

یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین شاخص های اندازه‌گیری آن است. در هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمی‌توان آمار دقیق افرادی که تبلیغات را مشاهده کرده‌اند و از آن مهم‌تر تعداد افرادی که به آن تبلیغ پاسخ داده‌اند و جذب شده اند را اندازه گیری کرد. از مهم ترین مشکلات تبلیغات سنتی این است که در روشهای تبلیغاتی آن توانایی اندازه‌گیری اثربخشی کمپین تبلیغاتی امکان‌پذیر نیست. در تبلیغات آنلاین می‌توان برنامه های تبلیغاتی را هدفمند طراحی کرد. می‌توان تعیین کرد که برنامه های تبلیغاتی شما در چه موضوع‌هایی و یا در چه استانهایی نمایش داده شود. تبلیغات اینترنتی اثربخش این امکان را فراهم می کند که اطلاعات و آمار دقیقی از کمپین تبلیغاتی خود مانند تعداد نمایش، تعداد کلیک، گستردگی مخاطب براساس موقعیت جغرافیایی و یا زمانی را در اختیار بدست آورید. 

بعد از انتشار آگهی‌ها هم می‌توانید کاربرانی که بر روی آگهی های شما کلیک کرده‌اند را به صفحه شخصی خود هدایت کرده و از کاربران اطلاعات شخصی‌شان را دریافت کنید. با این کار شما پروفایل افرادی که به محصولات شما علاقه‌ مند هستند را به دست خواهید آورد. درحال حاضر داشتن یک بانک اطلاعاتی از افراد علاقه‌مند به محصول، در تمام کسب و کارهای دنیا یکی از دستاورد‌های کلیدی کمپین تبلیغاتی است. با استفاده از یک بانک اطلاعاتی از علاقمندان، شما می‌توانید یک ارتباط همیشگی با آن ها داشته باشید. به بازار‌های جدید وارد شوید، محصولی متناسب با درخواست مشتریان خود تولید کنید و در مورد محصولات جدید خود به مشتریان آموزش دهید.

یکی از مهم ترین دغدغه‌های کسب و کارها ارزیابی برنامه تبلیغاتی خود است که پرسش‌نامه‌های آنلاین و یا اجرای همزمان کمپین‌های تست محصول می توان تحقیق در بازار را انجام داد که این موارد جزو ابزار های تبلیغات آنلاین می‌باشند. یکی از مهمترین اصول اساسی بازاریابی حفظ رابطه با مشتریان با استفاده از ابزارهای مختلف است که منجر به رضایت مشتری و در نتیجه وفاداری به برند می شود. وقتی برند شما در ذهن مشتری جایگاه بالایی پیدا کند، عمل تکرار فروش اتفاق می‌افتد و منجر به سود بیشتر برای شرکت شما خواهد شد. 

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد احساس علاقه به برند، افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و نحوه استفاده از آن ها است. شما می توانید پیش از ورود یک محصول جدید در بازار، با استفاده از ابزار ایمیل اتومیشن به مشتریان خود، آموزش هایی را در مورد محصول جدید و نحوه استفاده از آن بدهید. این کار باعث اعتماد و علاقه آن ها به محصول شما شده و شما را به عنوان رهبر بازار معرفی میکند و در نهایت تاثیر مثبتی در فروش دارد. رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی سرعت بسیار بیشتری داشته.

امروزه با کلیک بر روی یک دکمه می توان هر آنچه را که به دنبال آن هستیم به راحتی پیدا کنیم. اینترنت اصلی ترین وسیله ای است که برای این منظور استفاده می شود. بسیاری از صنایع با تأثیر اینترنت بر زندگی مدرن مجبور به رشد و تغییر شدند و املاک و مستغلات هم از این قاعده پیروی می کنند. امروزه تبلیغات و بازاریابی املاک و مستغلات در رسانه های مختلف به خصوص رسانه اینترنتی دیده می شود که این موضوع باعث شده جزو موفق ترین کمپین های بازاریابی شوند.

قبل از انجام هرگونه تبلیغات باید در باره روش های مختلف تبلیغاتی اطلاعات لازم را بدست آورید و سعی کنید بهترین روش ها را انتخاب کنید تا بهترین اثر را برای شما داشته باشد. استفاده از تبلیغات آنلاین در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات سنتی به وقت، هزینه و تلاش بسیار کمی نیاز دارد با این وجود ، مهم نیست که چه روشی برای تبلیغات انتخاب می کنید ، این تلاشی است که مشاور ملکی شما برای پیگیری مواردی به کار می برد که در نهایت مشخص می کند موفقیت شما در فروش چگونه است.

فایل‌یابی و فروش املاک با روش‌های مختلف، سود بسیار قابل توجهی دارد. مثلا بخشی از مشتریان که از طریق شبکه‌های اجتماعی با شما آشنا می‌شوند. مواد اولیه آن یعنی املاک فایل‌‌شده، شاید با قیمت خیلی کمی تمام شود ولی اگر یکی از آن مشتریان، خریدار واقعی باشد، بیش از آن هزینه ای که کرده اید به شما سود خواهند داد. این در حالیست که با شیوه فروش اینترنتی تعداد متقاضیان به شدت افزایش می‌یابد. با افزایش آنها، بر تعداد معاملات نیز افزوده می‌شود به دنبال آن، سود شما نیز به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد. 

این سیستم به تجهیزات زیادی برای فعال شدن نیاز ندارد. شما فقط با یک موبایل می‌توانید این سیستم را فعال کنید. اگر مدیر املاک هستید با ایجاد این سیستم ارزان می‌توانید با وصل کردن زنجیره مشتریان و فروشندگان، درآمد خیلی بالایی داشته باشید و درآمدتان را نسبت به رقبای سنتی خود، به شدت افزایش بدهید. البته اگر سیستم مناسبی داشته باشید که اغلب کارها به صورت خودکار انجام شود. مواد اصلی شما فایل است که در سایت‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌های موبایل و منابع دیگر موجود است. موضوع اصلی فایل‌یابی سریع و قرار دادن تصاویر املاک است. مواد لازم برای فروش یا اجاره املاک و مستغلات و … هستند که به راحتی در دسترس است.

در این حوزه تبلیغات اینترنتی املاک رقابت فوق‌العاده ضعیف است. در فروش اینترنتی ملک به روش صحیح، آژانس‌های املاک بسیار کمی فعال هستند. مشاور حرفه‌ای کسی ‌است که مجموعه کاملی از روش‌های جذب و فروش ملک را در اختیار دارد، از روش‌های حضوری گرفته تا روش‌های اینترنتی و …  به این ترتیب همواره در حال کسب درآمد است. هر روز باید یک تایمی را به بازاریابی و رشد کسب‌وکارتان اختصاص بدهید. درآمد سیستم شما به این کار وابسته است. اگر بهترین فایل‌های منطقه را هم جمع‌آوری کنید و در آن بی‌نظیر باشید ولی بر بازاریابی متمرکز نشوید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. بازاریابی شامل نوشتن متن‌های تبلیغاتی، طراحی برنامه بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، مذاکره با رقیب هایتان و … است.

انواع تبلیغات اینترنتی

1. ایجاد حساب کاربری در شبکه های اجتماعی

2. ایمیل مارکتینگ

3. تبلیغات گوگل

4. بهینه سازی موتورهای جستجو

5. تبلیغات کلیکی

6. تبلیغات بنری

7. رپورتاژ آگهی

8. تبلیغات محتوایی

9. تبلیغات ویدئویی